Bewertungen für Salesforce Sales | Glassdoor.ch

Salesforce Bewertungen für Sales

Aktualisiert am 18. Jul 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

298 Bewertungen gefunden

3.9
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
76%
Würden einem Freund empfehlen
99%
Befürworten Geschäftsführer
Salesforce CEO Marc Benioff and Keith Block
Marc Benioff and Keith Block
24 Bewertungen
  1. "Gutes, solides Unternehmen"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales in Zürich
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Salesforce gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    - Professionelles Top Management - Gutes Arbeitsklima - Adequate Bezahlung, da viel gefordert wird

    Kontras

    - Vor allem im Salesbereich zuviel Quartalsdruck, was (leider) kontrproduktiv ist, wenn man ein Salesgeschäft skalieren oder grösser machen möchte -Teilweise sehr engstirnige Ansichten des loklaen Managements

    Rat an das Management

    - Mehr andere Meinungen zulassen und besser zuhören -Eventuell einen Tick nachhaltiger mit den Kunden umgehen

    Salesforce2017-12-10
  2. Hilfreich (1)

    "Guter Arbeitgeber im Wandel"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Regional VP Sales 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Salesforce (Vollzeit)

    Pros

    Top End Mitarbeiter Sehr professioneller Ansatz Sehr sehr gutes Produkt Sehr erfolgreich am Markt

    Kontras

    Leider wird Salesforce immer politischer. Es bilden sich mehr und mehr Seilschaften die sehr viele Reibungsverluste im täglichen Arbeitsleben erzeugen Salesforce wird immer mehr von Oracle Managern unterwandert und verändert so sein Kultur

    Rat an das Management

    Nicht alles was von außen kommt ist besser. Durch die vielen ehemaligen Oracle Mitarbeiter vor allem im Management haben sich politische Seilschaften gebildet die dem Unternehmenserfolg nicht gut tun

    Salesforce2016-09-09
  3. Hilfreich (2)

    "Sales Executive à Paris"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Executive in Paris
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Salesforce als

    Pros

    Chez Salesforce, tout est fait pour satisfaire et mettre le salarié dans les meilleures dispositions : conditions / formations / évolutions De plus, l'entreprise jouit d'une excellente réputation à travers le monde et permet donc une visibilité à l'international.

    Kontras

    Je ne vais pas dire que tout est rose, mais contrairement à mes anciennes entreprises, je ne trouve pas particulièrement de points négatifs bloquant chez Salesforce.

    Salesforce2017-01-28
  4. "Amazing 👌"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Mortgage Loan Officer Centralized Sales in Lahore
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Salesforce (Vollzeit)

    Pros

    Because of its a marketing job

    Kontras

    To improve the sale of company products

    Rat an das Management

    Upper management share their experiences with the lower management

    Salesforce2019-07-17
  5. "Sales Account Manager"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Salesforce als Vollzeit

    Pros

    Goods Benefits, and good solutions positions

    Kontras

    Low Manager capability and experience

    Salesforce2019-07-17
  6. Hilfreich (7)

    "Great solutions, amazing customers - company loosing its values in growth."

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales in Dublin, Dublin
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Salesforce als Vollzeit

    Pros

    - Solutions that bring true value to the customers - Amazing customers to work with. Super engaged and supportive towards each other and open to dialogue with prospects. - Great benefits and salary package. - Amazing people to work with. The peer support is like nowhere else I have worked so far.

    Kontras

    - People are pushed to their limits and beyond. People are leaving as the pressure is constant from top and medium management. My manager tries to keep this from us, but he can’t. - There is a lot of talk about focus on people and wellbeing, but it is all just talk until you make your numbers. AEs and first line managers work on holidays and when they are sick. - There used to be trust to people to do what they are hired...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    - Stop behaving like the company would be in crisis, when we are growing and our customers and prospects clearly confirm is constantly that we have why they need and that we know how to serve them. - Focus in people. Listen to us. We are saying we are stressed and under pressure. Our management knows this and when they try to help us they are pushed back and not heard. - Don’t add more reviews if you think we have challenges...

    Mehr anzeigen
    Salesforce2019-07-19
  7. "Sales"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Representative in Dublin, Dublin

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Salesforce (Vollzeit)

    Pros

    great benefits, nice canteen, nice management

    Kontras

    parking is not great at location

    Salesforce2019-07-11
  8. "Great place to work"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Consultant in Melbourne
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Salesforce (Vollzeit)

    Pros

    Great culture All about the customer Recognise and nurture talent

    Kontras

    Difficult to maintain work/life balance

    Salesforce2019-07-05
  9. Hilfreich (1)

    "Best company ever"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Development Representative in Chicago, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Salesforce als Vollzeit

    Pros

    Growth oriented environment with lots of access to coaching. Flexible career trajectory. Great work atmosphere.

    Kontras

    Pay is a little low

    Rat an das Management

    Work on improving the SDR commission comp structure. We don't get paid much for great months and we are losing people to startups that pay much better.

    Salesforce2019-06-29
  10. Hilfreich (108)

    "A wonderful company that is starting to not be so wonderful"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Vice President Sales in Jacksonville, FL
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Salesforce (Vollzeit)

    Pros

    Salesforce is a destination company and there are few places where you will find so many truly interesting and gifted people in one firm. There is a real effort to continue to promote the company's values, including trust and equality. Support for philanthropy is significant (although I would agree with the reviewer who noted that "volunteer" activities are often anything but voluntary but rather expected/required....

    Mehr anzeigen

    Kontras

    The rapid growth and the pressure around quarterly metrics is starting to come at the expense of cohesion and quality. The annual reorganization of the business is quite disruptive and is particularly problematic in business areas where the sales cycles are longer, like the more heavily regulated verticals or larger enterprise environments where aligning stakeholders and building vision takes time. You can work your...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    The company's attention to culture, values and social justice are admirable. Recognize that those efforts also create an expectation within the firm that ALL management will demonstrate those values - something that is far from reality. This is not a problem that is going to be solved with Trailhead. Cultivating good people managers who can support and develop talent within the company should be as much of a priority...

    Mehr anzeigen
    Salesforce2019-02-23

    Reaktion von Salesforce

    April 1, 2019President and Chief People Officer

    Thank you for leaving us this feedback. Culture is not something we take for granted, and we're continuing to work hard every day to make this a great place to work for all. If you're comfortable, I'd recommend that you connect with your Employee Success Business Partner directly. ...

    Mehr anzeigen
298 Bewertungen gefunden