Arbeitgeberbewertungen für NHS Professionals | Glassdoor.ch

Bewertungen für NHS Professionals

Aktualisiert am 24. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

67 Bewertungen gefunden

2.2
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
30%
Würden einem Freund empfehlen
57%
Befürworten Geschäftsführer
NHS Professionals CEO Colin McCready (no image)
Colin McCready
9 Bewertungen
  1. „R”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
     

    Ich habe bei NHS Professionals gearbeitet ()

    Pros

    Line managers can be sometimes helpful

    Kontras

    Ok but stressful and difficult procedures

    Weiterlesen
    NHS Professionals2018-05-06
  2. Hilfreich (3)

    „Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Manager in Watford, East of England, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei NHS Professionals gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    People were lovely and very helpful

    Kontras

    No progression, overworked and underpaid. Management have been there far too long and are too stuck in their ways. It’s not “what you know” but a “who you know” scenario and they only really promote from within. Lots of pressure and lack of support from management. Quick to dismiss staff. Very clique top management. The HR Department is of no real value as none of our work issues are addressed properly. - Lunch Breaks are 30 mins and need to be longer - No on site Parking, have to pay £4-£6 a day for parking - Lack of agile working due to lack of trust by management - Micromanagement - Career Progression limited

    Weiterlesen
    NHS Professionals2018-05-10
  3. „Good company to work for”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich habe bei NHS Professionals gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Flexi timing was allowed. Remote working

    Kontras

    cant think of anything in particlar

    NHS Professionals2018-01-24
  4. Hilfreich (2)

    „NHS Unprofessionals”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Administrative Bank Staff in Hemel Hempstead, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose

    Ich habe weniger als ein Jahr bei NHS Professionals als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Convenient work location, flexible hours

    Kontras

    Very long time to process registration documents for bank workers

    Weiterlesen
    NHS Professionals2018-01-12
  5. „Work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - HCA in Manchester, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei NHS Professionals als Teilzeit

    Pros

    We work well for them

    Kontras

    honest people is required to do this job

    Weiterlesen
    NHS Professionals2017-12-02
  6. Hilfreich (2)

    „Poor training”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Administrative/Bank in Liverpool, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei NHS Professionals gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Appear and look very professional

    Kontras

    Right hand doesnt know what the left hand does, lots of issues getting paid because management didn't know how to work the system, a full day of mandatory unpaid face to face training by someone who had no experience of the nhs he just basically read from slides then I was told as well as unpaid face to face I had to also complete e learning modules on the same subjects.

    Weiterlesen
    NHS Professionals2017-12-07
  7. Hilfreich (1)

    „Amazing flexibility, same great benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei NHS Professionals gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Pick and choose your shifts at the touch of a button; call centre staff know pretty much all there is to know, so very helpful

    Kontras

    Many wards/dept are hard to get hold of if something happens (sketchy contact details); some of the permanent staff are not very welcoming but it's few and far between.

    NHS Professionals2017-09-20
  8. „Good employer”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei NHS Professionals gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Growing business Lots of opportunities for progression Friendly people

    Kontras

    Bad office environment Kitchen areas very poor - equipment always broken Distant leadership Blame culture

    NHS Professionals2017-09-01
  9. „Excellent company - Valuable work - good genuine people”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Asset Manager in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei NHS Professionals gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    A Great learning platform - Great work of intrinsic social value.

    Kontras

    Structures and processes have not yet settled as of 2017. This will happen.

    Weiterlesen
    NHS Professionals2017-08-10
  10. Hilfreich (2)

    „Poor staff development”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Karriere­chancen
    Akt. Mitarbeiter - Care Support Worker in Manchester, England
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei NHS Professionals (Teilzeit)

    Pros

    You can hold several trusts. Plenty of shifts. Good choice of hours.Regular weekly pay. Holiday pay. Free uniform. Soft wear easy to use.

    Kontras

    Online training needs to be done yearly. There are about 17 modules to plough through. If it's not completed in 3 months care staff are blocked from working until done. Practical mandatory training is every 2 years. It is a 4 hour course. Care staff are blocked if not done, or if you don't turn up. Conflict resolution is a 5 hour course, care staff are expected to attend, every 3 years. Again, you will be blocked if you don't attend. ALL training is in your time and at your expense. This include travel to and from the location. Bring your own refreshments to training events, as these are not provided either. You are NOT paid ANYTHING for your time or commitment to your training. There are no appraisals.

    Weiterlesen
    NHS Professionals2017-09-13
67 Bewertungen gefunden