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Bewertungen für HubSpot

Aktualisiert am 13. August 2018
616 Bewertungen

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VollzeitTeilzeit

4.7
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Befürworten Geschäftsführer
HubSpot CEO & Founder Brian Halligan
Brian Halligan
517 Bewertungen

616 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Top Arbeitgeber mit tollen Kollegen”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Success Manager in Berlin (Deutschland)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Success Manager in Berlin (Deutschland)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Der Umgang miteinander, die Transparenz des Leadership Teams was Entscheidungen angeht und die Flexibilität (Remote working, unlimited vacation) machen das Arbeiten bei Hubspot extrem angenehm.

    Kontras

    Das Büro ist aktuell in einem tollen Altbau in Unter den Linden ohne Klimaanlage untergebracht, was im heißen Berliner Sommer nicht ganz optimal ist.


  2. „Viel Freiheit und Geld”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Channel Account Manager in Berlin (Deutschland)
    Akt. Mitarbeiter - Channel Account Manager in Berlin (Deutschland)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Ich arbeite vollzeit im Sales. ich sage nur unlimited vacation und uncapped commission. Wachstum ist performance basiert.

    Kontras

    Keine Klimaanlage im Büro aber wir sollten ja nächstes Jahr umzeihen.

    Rat an das Management

    Mehr freies Essen, standing desks und Klimaanlage

  3. Hilfreich (1)

    „Une super boite et une culture à part”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Channel Account Manager in Dublin, Dublin (Irland)
    Akt. Mitarbeiter - Channel Account Manager in Dublin, Dublin (Irland)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (mehr als ein Jahr)

    Pros

    La culture de Hubspot permet énormément de flexibilité. Tant que les résultats sont au rdv vous pouvez gérer votre temps comme vous le souhaitez. C’est une boite américaine et il n’y a pas de culture de la “presence”.

    On apprend également beaucoup de choses (account management/ mentoring/ négociation...)

    L’ambiance est par ailleurs vraiment tres bonne. Ca bosse dur mais il y a beaucoup de récompenses à la clè

    La boite est en pleine croissance

    Kontras

    Il faut être capable d apprendre tres vite car il y a beaucoup de choses à connaitre sur le produit / les process/ les soft skills.
    Il y a néanmoins un super accompagnement pour vous aider

    Rat an das Management

    Gardez cette culture !


  4. „Très bonne entreprise et super environnement de travail”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Engineer in Dublin, Dublin (Irland)
    Akt. Mitarbeiter - Sales Engineer in Dublin, Dublin (Irland)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Je travaille chez HubSpot depuis 1 ans, directement en contact avec les équipes commerciales. HubSpot me donne la possibilité de travailler à distance quand je le souhaite, nous avons beaucoup de flexibilité. Chez HubSpot nous sommes tous très indépendants et j'aime le fait qu'il n'y ai pas de micro-management. L'ambiance de travail est également un point positif, de nombreux évènements sont organisés pour souder l'équipe et créer une vraie communauté française :)

    Kontras

    Je n'ai pour le moment pas de points négatifs à mettre en avant concernant HubSpot


  5. „Environnement incroyable”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Customer Support Engineer in Dublin, Dublin (Irland)
    Akt. Mitarbeiter - Technical Customer Support Engineer in Dublin, Dublin (Irland)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Hubspot est une structure remarquable dont la culture et les collaborateurs font la force, et qui a su garder ses valeurs intactes malgré son rythme de croissance. Les managers sont très ouverts et à l'écoute des employés, prompts à donner des feedbacks constructifs. Chacun dispose d'une grande autonomie (très bon horaires pour jongler entre vie pro/vie perso, une heure aménagée par jour pour travailler sur des projets annexes, se former sur différents outils ou simplement aller observer et discuter avec d'autres services). Il y a une véritable valorisation des compétences, les opportunités de carrière en interne sont très bonnes des lors que l'on fait ses preuves. L'environnement multiculturel est très enrichissant, ce qui, en y ajoutant les locaux et perks, contribue à créer un environnement de travail incroyable.

    Kontras

    Une croissance très rapide qui demande de rester perpétuellement à l'écoute des évolutions des produits et process.

    Antwort von HubSpot

    7. Dez 2017 – Chief People Officer

    Voyons si je me souviens bien de mon français appris à l'université (avec également l’aide de Google traduction et de ma super collègue). Merci d’avoir rédigé un commentaire et d’aider HubSpot durant... Mehr


  6. „Exciting work and fantastic people”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    * People are awesome in many ways
    * Opportunities aren't hard to find
    * Flexible work schedule

    Kontras

    * I can't think of anything that really stands out here


  7. „Remarkable Onboarding Experience”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    After 6+ years at agencies, to say that I was nervous to start at HubSpot was an understatement. I was starting in a new role and in a brand new industry, but after my first day of training, I knew I had made the right decision. The onboarding experience was something I had never encountered before and made my transition comfortable. Beyond product training, thanks to my manager I had my own training and onboarding projects that set me up for success. I continue to learn each and every day at HubSpot and love working for a company that is so transparent, flexible and values each and every employee as individuals embracing their strengths and differences.

    Kontras

    It's truly up to each and every manager to set up new hires for success. The L&D team is fantastic with robust product training, but I'm not sure I would have felt so secure in my new role if I hadn't had the specific onboarding projects from my manager afterwards, so I would continue to encourage managers to put the effort into thinking about the best way to train new hires for specific roles to ensure success.

    Antwort von HubSpot

    30. Jul 2018 – Chief People Officer

    I'm so glad you joined us and made the switch, and over the moon that you felt supported in your transition! You're spot on that we still have a bit of work to do from in training to on the job, but... Mehr

  8. „I've grown so much – and will grow so much more”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Cambridge, MA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Cambridge, MA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot (Über 3 Jahre)

    Pros

    • Transparency when it comes to business measures, finances, key decisions, etc. I feel like I know why certain things are being done for the organization, even if they don't directly affect my team.
    • Radical candor. Just because we know why business decisions are made doesn't mean we need to agree with them. Folks are open to giving and receiving feedback, providing pushback, poking holes in ideas at all levels of the organization – all because we want to be the best organization we can be.
    • Our leadership is human. They care. They embody our values: HEART - humble, empathetic, adaptable, remarkable, transparent. When they hear issues pop up, they address them and don't excuse them away. I am seeing this clearly with our focus on diversity, inclusion, and belonging at the company.
    • Our employee benefits are pretty incredible. Flexible work? Unlimited vacation? 401(k) matching? Onsite dental and vision options? Yep!

    I think it comes back to us being given a lot of trust and space to do what works best for us as individuals. I've been here for a few years, and I've stayed because I'm never bored and am continuously challenged. I believe in our workplace culture, and I also believe wholeheartedly in this company and its mission to help SMBs grow better.

    Kontras

    Speaking to our US-based employees, we're fairly homogenous, especially in certain pockets of the organization. (But working on it.)

    Rat an das Management

    Diversity makes us stronger, better, etc – keep at it!

    Antwort von HubSpot

    30. Jul 2018 – Chief People Officer

    This makes me so happy I cannot even tell you, thank you for the feedback. I love that we are growth company for SMBs but that you also feel like you're growing here, and I also love that you cited... Mehr


  9. „Sales”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei HubSpot gearbeitet

    Pros

    Lots to write here. The month-long new-hire onboarding is very intensive but a good bootcamp for learning about the company, the product, and the industry. As long as you are hitting you're number, you can enjoy the amenities of flexible work (remote). Their investment in building a culture team shows as an employee with numerous events at the office as well as after hours/weekends. My favorite part of working here was the learning - from colleagues as well as the Hub Talks where they bring in executives from other companies to share their story.

    Kontras

    In sales, it was a bit of an extra grind with monthly quotas which further amplified "what have you done for me lately" feeling. There would be pressure to oversell/force a sale too quickly at the expense of hitting a monthly number from your direct managers/directors at points. Managers also are overworked/spread too thin so the employees that work under them get limited development/coaching because their manager is often running around in meetings, interviews, etc... This in turn leads to the 1:1s to be about your forecast and spreadsheets and less on coaching and developing with deals. There was also a lack of development for reps wanting to move into manager roles - a lot of it is left to you with the expectation that you won't get a manager job until having interview several times.

    Rat an das Management

    Continue to invest in the people and their development to create a great experience for current and future customers.


  10. „Great place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei HubSpot

    Pros

    Great benefits and fantastic work mates

    Kontras

    None that i can think of.


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