Mitarbeiterbewertung

  1. 4.0
    Ehem. Mitarbeiter

    Bewertung

    14. Feb 2017 -  
    Empfehlen
    Positive Bewertung des CEO
    Geschäftsprognose

    Pros

    Sehr professionell geführtes Unternehmen, gute Arbeitsbedingungen, gute Entschädigung, Weiterbildungsmöglichkeiten, Förderung von Mobility.

    Kontras

    Sehr hierarkisch ausgerichtet. Muss sich mit sehr viele aufwendigen US Regularien auseinander setzen. Sehr komplexes KYC Verfahren.

    Geben Sie als Erste/r an, ob Sie diese Bewertung hilfreich fanden
  1. 5.0
    Ehem. Mitarbeiter

    Good Company

    17. Jun 2021 - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfehlen
    Positive Bewertung des CEO
    Geschäftsprognose

    Pros

    Professional Training System, a lot of internal training program and promotion opportunities, good vacation package, and health insurance.

    Kontras

    The company is trying to cut more employees, especially from the front office. High-stress working environment. Not enough promotion positions available.

    Geben Sie als Erste/r an, ob Sie diese Bewertung hilfreich fanden
  2. 5.0
    Akt. Mitarbeiter, mehr als 10 Jahre

    Prioritizes employees and embraces a growth mindset...

    12. Jun 2021 - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfehlen
    Positive Bewertung des CEO
    Geschäftsprognose

    Pros

    J.P. Morgan embraces a growth mindset and offer many paths to help you develop your skills and promote career mobility. During the pandemic, they also took the necessary steps to keep employees safe and where hiring at a time when many companies were laying off.

    Kontras

    Many employees wish to continue working remote, however, there is a push from senior leaders for everyone to return to the office. J.P.Morgan could do a better job recognizing the cultural shift that took place because of the pandemic. During the pandemic, we've proven our ability to adapt and are even more productive than before. Many employees recognize the benefit and use the reclaimed commute time to spend with our families or complete work tasks. J.P.Morgan launched initiatives to be more green and forcing all employees back to the office conflicts with those priorities. The added expense to employees and the increase in emissions and wear and tear (e.g., tires) is inconsistent with going green.

    Weiterlesen
    Geben Sie als Erste/r an, ob Sie diese Bewertung hilfreich fanden

Mehr Bewertungen zu J.P. Morgan entdecken.